Fuel lines from distributor
Règles du forum
Merci de :
- mettre un titre précis (sont à bannir : "help", "question", "aidez-moi", etc...).
- indiquer le type d'auto en début de sujet
- respecter ceux qui vous lisent en évitant les messages malpolis (dire bonjour est la moindre des choses lorsque l'on demande de l'aide), pas soignés, sans ponctuation ou sms.
Merci de :
- mettre un titre précis (sont à bannir : "help", "question", "aidez-moi", etc...).
- indiquer le type d'auto en début de sujet
- respecter ceux qui vous lisent en évitant les messages malpolis (dire bonjour est la moindre des choses lorsque l'on demande de l'aide), pas soignés, sans ponctuation ou sms.
Fuel lines from distributor
Hi all. If someone could tell me which fuelline that goes to which cylinder I would appreciate it. A picture of the fuel distributor with lines and where they go would be greatly appreciated. Thank 

- romaingirardlamamy
- Localisation : originaire de ste maxime 83 vis actuellement a Londres GB
Re: Fuel lines from distributor
traduction
salut tous le monde . si quelqun pourrais me dire quel durite d injection va vers quel cilindre j apprecirais.
une photo de la tete d injection avec les durites connecte et surtout ou elle vont serais grandement apprecie
merci
JRF are you in trouble with all the line of the fuel distributor (ie regulator side inlet/return,cold start injector) or just the one for the cylinders??
if you know somebody with a normal GTI they are the same appart from the pressure regulator which are shorter
salut tous le monde . si quelqun pourrais me dire quel durite d injection va vers quel cilindre j apprecirais.
une photo de la tete d injection avec les durites connecte et surtout ou elle vont serais grandement apprecie
merci
JRF are you in trouble with all the line of the fuel distributor (ie regulator side inlet/return,cold start injector) or just the one for the cylinders??
if you know somebody with a normal GTI they are the same appart from the pressure regulator which are shorter
http://oettinger.motionsforum.com/oettinger-gruppe-f1/
attention, forum en anglais, mais je serais plus que ravi de traduire ce qui vous intéresse ou ce que vous voulez exprimer
attention, forum en anglais, mais je serais plus que ravi de traduire ce qui vous intéresse ou ce que vous voulez exprimer
I have my other GTi with DX engine which I have looked at but when I look at pics of Oettinger engines it seems there is no certain pattern for which fuel line that goes out of the distributor and into which cylinder... I guess it doesn't matter as long as they're long enough.
- romaingirardlamamy
- Localisation : originaire de ste maxime 83 vis actuellement a Londres GB
correct there are not really set fitting
the fitting is pretty messy just try to make it as clean or logical as you think but you cant really go wrong
Romain
the fitting is pretty messy just try to make it as clean or logical as you think but you cant really go wrong
Romain
http://oettinger.motionsforum.com/oettinger-gruppe-f1/
- Gilloo
- Scotland 2023
Hi JRF,
+1
It doesn't matter which fuel line you put on each injector, they all spray fuel at the same time, without any link to the ignition pattern.
+1
It doesn't matter which fuel line you put on each injector, they all spray fuel at the same time, without any link to the ignition pattern.